הוזעקו לטפל באירוע רפואי בבניין הייטק בפ"ת ונתקעו במעלית קרוב לשעה
צוותים של מד"א ואיחוד הצלה שהוזעקו לאירוע רפואי בבניין היי טק ברח' אפעל נתקעו במעלית בין קומה 14 ל-15:
פורסם בתאריך:
חוויה לא נעימה עברה על צוותי מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו אמש (שלישי) לטפל באירוע רפואי בבניין של חברות היי טק ברחוב רמת אפעל. הצוותים נתקעו במעלית בין קומה 14 ל-קומה 15 קרוב לשעה.
לבסוף, הגיע טכנאי מעליות הגיע וחילץ את האנשים מהמעלית.
אישה אחת פונתה במצב קל להמשך טיפול בבית החולים.
לדברי אחד החובשים שהיה במקום: "הבניין לא היה ערוך למקרה של מעליות שנתקעות."


תגובות