נעצר חשוד מפתח תקווה בניהול הימורים בלתי חוקיים
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
בפעילות ממוקדת של משטרת ישראל מול תופעות של פשיעה כלכלית בתחום ארגון וניהול הימורים בלתי חוקיים, פשטה אתמול המשטרה על בית הימורים שפעל במתחם הבורסה ברמת גן.
בפעילות עוכבו שני חשודים (52, פתח תקווה; 34, נתניה) בניהול המקום.
בחיפוש בבית העסק נתפס ציוד רב המשמש לקיום ההימורים והפעלת המקום: כונני מחשב, מסכי מחשב, מקלדות, כסף מזומן ומסמכים שונים. החשודים נחקרו ושוחררו בסיום בתנאים מגבילים.
החקירה נמשכת.
ממשטרת ישראל נמסר כי: "משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד תופעת ההימורים הבלתי חוקיים הפוגעים במשפחות ובאזרחים הנורמטיבים ואף מהוות מדרון חלקלק לביצוע עבירות פליליות."
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות