ילדה בביתה
בסיוע של צוותי איחוד הצלה, תושבת העיר ילדה בשעה טובה בן.
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף פתח תקווה הוזעקו הערב בשעה 19:54 לדירת מגורים בפתח תקווה, בעקבות דיווח שהגיע למוקד איחוד הצלה על אישה הכורעת ללדת.
חובש בכיר שריאל וידבסקי וחבר יחידת האופנוענים מוטי דהן הגיעו מקום והחלו בתהליך של קבלת לידה ויילדו את האישה, בשעה טובה נולד בן.
לאם ולתינוק שלום, אמבולנס שהגיע בהמשך פינה אותם להמשך בדיקות בבית החולים.
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות