נכנס לבניין בוער בכפר קאסם בשל חשש ללכודים
קצין משטרה נכנס לתוך בניין בוער בכפר קאסם לאחר שעלה חשש כי יש בו לכודים. הקצין סרק את הבית בחושך מוחלט ולאחר שווידא שאין איש בבית, יצא ממנו ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.
פורסם בתאריך:
אתמול (שני) בצהריים התקבל במשטרת ישראל דיווח על שריפה בבית בן ארבע קומות בכפר קאסם.
שוטרים הגיעו במהירות למקום, הבחינו כי הבית עולה באש ואב הבית מסר להם כי בנו לכוד בקומה השנייה. השכנים שהיו בסמוך צעקו לעברו שיש אנשים בבית.
אחד השוטרים נכנס במהירות לבית על מנת לאתר ולחלץ את הבן מהאש, בזמן שכל הבית מסך עשן ותוך חושך מוחלט והחל בסריקת בכל הבית לאיתור הבן, עם פנס והרבה נחישות.
לאחר שסרק את כל הבית ולאחר שווידא שאין איש בבית, יצא לאחר שאיפת עשן והוא אף פונה לקבלת טיפול רפואי לביה"ח בלינסון.


תגובות