17 שנות מאסר נגזרו על הסייעת שהורשעה בהריגתה של יסמין וינטה ז"ל בגן ילדים בפתח תקווה
פורסם בתאריך:
בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (ראשון) 17 שנות מאסר על הסייעת אינה סקיבנקו, שהורשעה בהריגת התינוקת יסמין וינטה ז"ל בפעוטון "מאשה והדב" בפתח תקווה. בנוסף לכך נגזרו על סקיבנקו 18 חודשי מאסר על תנאי והיא תחויב בפיצוי של 120 אלף שקלים.
בסיום הקראת גזר הדין ביקשו הוריה של יסמין וינטה ז"ל מבית המשפט להסיר את צו איסור הפרסום על סרטוני האבטחה מהגן שבהם רואים את המתרחש בעת מותה של וינטה ז"ל.
סערה התחוללה בבית המשפט בעת שהוקרא גזר הדין, באולם בית המשפט התקיימה הפגנה של מספר אמהות שהגיעו כדי לתמוך בהוריה של וינטה ז"ל וקראו קריאות אל עבר סקיבנקו.
פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) התייחסה לגזר דינה של אינה סקיבנקו בגין הריגתה של יסמין וינטה ז"ל וריבוי עבירות של תקיפת חסר ישע על ידי אחראי:
"בית המשפט גזר את דינה של הנאשמת והטיל עליה 17 שנות מאסר בפועל בגין הריגת התינוקת יסמין וינטה זכרה לברכה ובגין תקיפות מרובות של קטינים נוספים בגן.
מדובר בתיק ייחודי בחומרתו בו הנאשמת שהייתה אמונה על שלומה ובטחונה של יסמין גרמה במעשיה למותה.
בנוסף, הנאשמת הפרה את האמון שנתנו בה הורי הילדים בגן כאשר תקפה את הקטינים בהזדמנויות רבות.
שנות המאסר הרבות שהוטלו על הנאשמת מבטאות את החומרה הרבה בה רואה מערכת המשפט את תופעת האלימות כלפי קטינים חסרי ישע ע"י מי שאחראי עליהם".


תגובות