דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חינוך בפתח תקווה

חינוך ונוער, מה קורה בגנים ובבתי הספר בפתח תקווה, המדור עוקב, מתריע ומשבח.

כיצד מקדמים תלמידים מחוננים?

מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך הגב' חיה שיטאי ביקרה בתיכון אחד העם, בבית ספר שיפר, בחטיבת ברנר ובמוסדות חינוך נוספים כדי לדון בשאלת המחוננים.

פורסם בתאריך:


מנהלת מחוז תל אביב חיה שיטאי ביקרה במערכת החינוך בפתח תקווה. במהלך סיורה נפגשה שיטאי עם ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג וכן ערכה סיור עם מנכל משרד החינוך שמואל אבואב בתיכון אחד העם, בנושא פעילות המחוננים, איתורם והאפשרויות הניתנות להם בבית ספר ציבורי.

במהלך סיורה ביקרה שיטאי בבית הספר שיפר ובגן דפנה שבהדר גנים.

בבית הספר שיפר הוצגו לשיטאי תוכניות בנושאים של אקלים והישגים.

במהלך סיורה ביקרה שיטאי גם בחטיבת ברנר ואולפנת רעות. שיטאי נפגשה עם מורים ותלמידים והתוודעה לתוכניות הרשות בבתי הספר.

בדברי סיכום חלקה שיטאי שבחים רבים להישגי בתי הספר בעיר והוסיפה כי יש לחדש את התוכנית החינוכית האסטרטגית לעיר ולבנות תוכניות לטווח ארוך וזאת לנוכח תחזית ראש העיר להכפלת מספר התושבים בעיר ולתוספת של 50 אלף יחידות דיור בשנים הקרובות.

ראש העירייה רמי גרינברג הודה לחיה שיטאי על הביקור והסיוע במהלך השנה והוסיף ״העיר פתח תקוה חותרת למערכת חינוך מכילה ומלאה, הכוללת חינוך פורמלי וחינוך בלתי פורמלי המשלים אותו. אנו משקיעים משאבים רבים, לרבות מיליוני שקלים המושקעים בבניית מוסדות חינוך חדשים ושיפוץ מוסדות חינוך קיימים, בפרויקטים ייחודים ובהשתלמויות לאנשי צוות. נמשיך להוביל את מערכת החינוך בפתח תקוה להצלחה ולהישגים״.



מ״מ רה״ע וראש מינהל החינוך רון כץ הוסיף ״מערכת החינוך בפתח תקוה היא מהטובות שיש ואנו ממשיכים לפעול להרחבת הלמידה באופן יוזם ויצירתי, תוך יצירת מרחבי למידה מתקדמים המעודדים סקרנות וחקר. מרחבים המתאימים למאה ה-21, ולמידה המטפחת את היכולות והכישורים של כל תלמיד ותלמידה בעיר. אני מודה לחיה שיטאי ולכל הצוות המקצועי על הביקור ושיתוף הפעולה לאורך כל השנה״.

כיצד מקדמים תלמידים מחוננים? - חינוך בפתח תקווה

נכתב על ידי

צור חכמון

משפטן, פרסומאי, ואסטרטג. ייסד את עיתון מלאבס ועמד בראשו משך 4 שנים עד שמכר אותו לקבוצת "הארץ".

zur@zur4win.com

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: