דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

צרכנות בפתח תקווה

צרכנות פתח תקווה

עיריית פתח תקוה: תוקנו הליקויים אצל "האופה מבגדד"

המאפיה שודרגה בהשקעה כספית גדולה

פורסם בתאריך:


בשבועות האחרונים עבר העסק "האופה מבגדד" טלטלה רצינית  כתוצאה של ביקורות קפדניות של משרד הבריאות והשרות הווטרינרי העירוני.

הביקורות התייחסו לעסק כיצרן ולא רק כעסק לממכר מזון.

התברר שהשכנות הטובה למחלקת הווטרינריה לא רק שלא הועילה לעסק, אלא הפכה אותו למוקד קרוב לביקורות חוזרות ונשנות.

ביקורת שבוצעה בתחילת החודש הובילה לסערה ציבורית שכן האופה מבגדד משרת ציבור לא מבוטל של צרכנים.

לפי דו"ח הביקורת: "נמצאו רצפות שבורות, היו מתקני קירור חלודים ועוד. העובדים בעסק לא היו לבושים בהתאם לדרישות ועוד.

יצאנו לשטח לבדוק האם תוקנו הליקויים והכצעקתה?

מדובר בעסק גדול, רשת המנוהלת כיום על ידי דור שלישי של אופים. המקום צבר מוניטין ונראה מרשים וניתן לומר כי כיום הוא אחד מבתי המאפה המוכרים, הגדולים והאהובים בפתח תקווה.

המקום משתרע על שטח של 1000 מ"ר ויש בו חדרים רבים המיועדים לכל אחד משלבי הייצור והמכירה:
אולמות יצור, מחסנים, אולמות מכירה ושרות. בעסק עובדים יותר מ - 20 פועלים במשמרת, 3 משמרות ביום, משגיח כשרות קבוע ועובדי ניקיון. המקום עובד 24/7 למעט שישי ושבת.

 


הנחתום מעיד על עיסתו

לשאלתנו לגבי הביקורות הקודמות מספר אבי מנהל המקום כי דוחות הבקרה לא נמסרו לידיו אלא נשלחו לכתובת מייל שגויה לכן הוא לא ראה את הערות המבקר ולא יכול היה להתייחס לכול הדברים בזמן.
 

הביקורות הן ביקורות פתע והן מאוד קפדניות. אנו מבינים זאת במיוחד כשמדובר על הכנת מזון.
 

אנשים מצפים כי נקפיד על כל פרט ופרט החל מהניקיון והאסתטיקה ועד למוצר הסופי וכך נעשה. מיד שקיבלנו את הדוחות, למדנו אותם לעומק, נכנסנו לעבודה מאומצת ולהשקעות גדולות כדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר.

חשוב לנו להבהיר כי לא הייתה כאן חוסר תשומת לב או הזנחה אלא מגבלות אמתיות של תשתיות. 

בעלי העסק והמנהלים הבינו שאין מנוס אלא להיכנס לפרויקט בניה ולהשקעות גדולות בבינוי ובציוד כדי להדוף את טענות הביקורת ובעיקר לרצות את הלקוחות שנפגעו.

בנוסף לכל, נשכרה חברה חיצונית לבצע ביקורות פתע וביקורות הדרכה לשמור את העסק כעסק מוקפד.

בשיחה עם אבי מנהל החנות הוא מתאר את המצב כיום לאחר תיקון הליקויים מהביקורות. כל מה שעלה כליקוי טופל.

מה שנגמר בהשקעה כספית, זו לא בעיה עבור הבעלים שרוצים שהמקום יהיה מוקפד בכל שעות היום.

הבעיה מבחינתנו ברשת היא הפגיעה ברגשות הציבור ובקהל הלקוחות. העסק נהנה ממוניטין טוב, אנחנו עסק מצליח עם צוות גדול של עובדים שמודעים לרגישויות ושומרים על המקום נקי ומבינים שאנו עוסקים במזון חשוף ולא כולו ארוז בוואקום ולכן צריך הקפדה יתרה.

אני לא פוליטיקאי אני אופה, אבל חשוב להדגיש כי אני מתנצל בפני כל הלקוחות אם מישהו סמך עלינו ונפגע. טיפלנו בכל הליקויים ואנו מתכוונים להמשיך להקפיד להיות מקום מוביל בפתח תקווה למוצרי אפיה ומזון מהיר.

תשתיות ומחסנים - השקענו בתשתיות החל באיטום של כל הפתחים ברשתות מקצועיות, דלתות אוטומטיות להפרדת אולמות היצור והמחסנים ושיפוץ כללי למחסנים.

חדר תפיחה -  ביצענו עבודות לתיקון וניקוי יסודי לריצוף כמו גם ניקוי יסודי ומקצועי לכול מדפי התפיחה. ביצענו שיפוץ החדר תפיחה.

הדרכה ונהלים - נעשתה הדרכה לעובדים והעובדים מחויבים לעבוד עם כיסוי ראש. רוענן סדר העבודה כולל נהלים.

אנו חוזרים ומבקשים את אמון הציבור. אוזנינו כרויה והלב פתוח. העירו הערותיכם ותהיו אתם המבקרים הקבועים שלנו – תרתי משמע!!!


גם העירייה מעידה כי חל שיפור  – ציון גבוה באופן משמעותי מהדוח הקודם.

בעיריית פתח תקווה התייחסו גם הם לנעשה ב"אופה מבגדד" כאשר הם מדברים על "שיפור משמעותי".
היום, (ראשון) דוברות העירייה פרסמה הודעה שלפיה: "לפני כשבוע נערכה ביקורת נוספת ע"י השירות הווטרינרי במאפיית "האופה מבגדד" וניכר כי חל שיפור משמעותי מאז הבדיקה הקודמת.

בעלי המקום דאגו במיידי לתיקון הליקויים, בין היתר החלפת מקררים ומכונות חיתוך הלחם, תיקון משטחי עבודה וכמובן ניקיון המאפייה כולה.

דוח הביקורת נתן למאפייה ציון גבוה באופן משמעותי מהדוח הקודם, תוך ציון ליקויים ספורים שעדין יש לתקנם."

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: