דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

פתח תקוה עיר של בריאות בפתח תקווה

מידע ממרפאות, קופות ובתי החולים, תזונה נכונה ואורח חיים בריא

מרחב וירטואלי מותאם אישית בכל הגעה למרפאה של 'כללית'

עם כניסת לקוח למרפאה נשלחת הודעת SMS המזמינה אותו לגלוש במתחם מידע מותאם אישית לנושא הביקור במרפאה. השירות החל לפעול במרפאות בפתח – תקווה.

פורסם בתאריך:


'כללית' ממשיכה להוסיף שירותים דיגיטליים חדשניים ללקוחותיה ומשיקה 
שירות חדשני: מרחב וירטואלי מותאם אישית בכל הגעה למרפאה. עם כניסת לקוח למרפאה, תשלח אליו הודעת SMS הכוללת קישור למרחב מידע רפואי  מותאם אישית.  מטרת השירות הנגשת מידע רפואי, שיפור מעורבות המטופל בטיפול, שיפור הידע של המטופל בנוגע לזכויותיו, קידום בריאותו        והגברת אפקטיביות המפגש עם הצוות הרפואי, עוד בשלב ההמתנה לרופא.  

הודעת ה -   SMS נשלחת למטופל כבר עם העברת הכרטיס המגנטי, וזו מנגישה לו מידע רפואי מותאם לפי קטגוריות של רפואת משפחה, רפואת ילדים, בריאות האישה, רפואת אא"ג, רפואת עור, רפואת עיניים ואורתופדיה.

המידע כולל כתבות, סרטונים, מידע על שירותים וזכויות בנושאים הרלוונטיים לבריאותו. בנוסף מאפשר מתחם המידע להגיע לאזור האישי בו ניתן לבצע פעולות כגון זימון תורים, צפייה בבדיקות מעבדה, בדיקת מלאי תרופות, צפייה בתיק הרפואי האישי ועוד.

השירות החל לפעול כפיילוט במרפאות בפתח-תקוה, רמת גן, גבעתיים, ראש העין, בני ברק, קרית אונו, כפר קאסם, הוד השרון, גבעת שמואל, אוריהודה ואלעד.

נתוני השימוש עד כה מצביעים על רמת עניין גבוהה של הלקוחות עם שיעור שהייה גבוה, כאשר זמן השימוש הממוצע נע בין 7 עד 8 דקות. בכללית מציינים כי המידע נשאר זמין ללקוח לכניסה בכל עת ואינו דורש הורדת אפליקציה או אמצעים אחרים.

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: