דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חינוך בפתח תקווה

חינוך ונוער, מה קורה בגנים ובבתי הספר בפתח תקווה, המדור עוקב, מתריע ומשבח.

5 מנהלי בתי ספר חדשים בפתח תקווה

4 מנהלות ומנהל חדש יצטרפו למערכת החינוך היסודית בפתח תקווה.

פורסם בתאריך:


מנהלות ומנהלים חדשים נבחרו בימים אלה ויצטרפו למערכת החינוך של בתי הספר היסודיים בעיר. 
הגב' רינת אלמוזלינוס תחליף את שולרית קנטר שפורשת לגמלאות, כפי שדיווחנו ביום שישי האחרון.

רינת אלמוזלינוס נבחרה לנהל את בית הספר "ביאליק"

רינת בעלת תואר ראשון בחינוך עם התמחות במתמטיקה, תואר שני במסלול מדעי טכנולוגי והיא בוגרת תכנית להכשרת מנהלים של "אבני ראשה".

רינת בעלת ניסיון עשיר ומגוון של 20 שנה במערכת החינוך. במהלך השנים היא מילאה שורה של תפקידים, בהם: מחנכת, מורה מקצועית למתמטיקה, רכזת חברתית, רכזת פדגוגית, רכזת מתמטיקה, חברת צוות ניהול של בית הספר. בשמונה השנים האחרונות כיהנה בתפקיד סגנית מנהלת של בית הספר היסודי "מעוז המכבים" בעיר מודיעין מכבים רעות.  

לפי תפיסתה החינוכית, בית ספר מהווה מרחב חינוכי המטפח ערכים, ידע, חדשנות ויזמות, פורץ את גבולות הכיתה, מעורר סקרנות, תשוקה, הנעה והנאה בתהליך הלמידה ולכן, בית הספר צריך להוות סביבה בטוחה ונעימה, המאפשרת לכל השותפים בו להתפתח, לממש את מלא כישרונותיהם ולחוות הצלחה.

רינת מאמינה בכוחה של הקהילה, הצוות החינוכי, התלמידים וההורים לפעול בשותפות ובתקשורת מיטבית לקידום העשייה החינוכית- ערכית של בית הספר.

רונן יגר נבחר לנהל את בית הספר "קרול"

רונן בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותקשורת, תעודת הוראה מסמינר הקיבוצים ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני, הכולל התמחות בהנחיית קבוצות. כמו כן הוא בוגר התוכנית להכשרת מנהלים של "אבני ראשה".

לרונן ניסיון עשיר במערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית מזה כ-20 שנה. בשבע השנים האחרונות ניהל את שכבות ה'-ו', בבית-הספר "בן צבי" בחולון והיה חלק מצוות הניהול של בית הספר.

לפי תפיסתו החינוכית, יש להתייחס לכל תלמיד ותלמידה בראייה הוליסטית כדי שיוכלו לממש את היכולות האישיות שלהם.

רונן סבור כי בית הספר הוא מקום בו מתנהלות מערכות יחסים מיטיבות. לשם כך, הצוות החינוכי צריך להקנות לילדים כלים ומיומנויות לחיים בחברה, דרך עיסוק מתמיד בהטמעת הערכים של כבוד, פלורליזם, אהבת האדם וקבלת השונה והאחר.

לתפיסתו, הצלחה פדגוגית תתממש במקום שבו בית הספר יאפשר לתלמידים להגשים את עצמם, להתנסות בלמידה פעילה, לחקור, לבחור ולקחת אחריות על הבחירה.

טלי טולדנו מנהלת האגף לחינוך יסודי בירכה את רינת אלמוזלינוס ורונן יגר: "השבוע התקיים כנס היערכות לצוות החינוך היסודי בו השקנו את התכנית "החינוך על פי אלפא", תכנית חינוך המקדמת חדשנות פדגוגית במציאות משתנה, המבוססת על תהליכי למידה וצמיחה המותאמים לדור הנוכחי. אני נרגשת לקראת יישום התכנית ומאחלת לכולנו שנת למידה פורייה ומוצלחת".

הדר יהוד נבחרה לנהל את בית הספר "יסודות לאומנויות"

הדר בעלת תואר ראשון B.E.D בחינוך מיוחד ממכללת לוינסקי לחינוך ותואר שני M.A בניהול וארגון מערכות חינוך מהמרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה.

בנוסף היא מנחת קבוצות משימה באוריינטציה דינאמית מסמינר הקיבוצים ובעלת תעודה להדרכת הורים לפי גישת הסמכות החדשה ממרכז שניידר. 

הדר תושבת פתח תקוה, לימדה בבית החינוך פיקא מזה 14 שנה, כמורת שילוב וכסגנית מנהלת בית הספר. מאמינה בחיבור בין ביה"ס לקהילה,  שואפת לקידום מצוינות, גילוי וטיפוח יכולות הפרט ויצירת תשתית הולמת לצמיחה ולביטוי אישי של תלמידות, התלמידים וקהילת המורים.

בעשייתה החינוכית היא שמה דגש רב על טיפוח אקלים מיטבי בבית הספר, קידום הישגים לימודיים, חיבור ותרומה לקהילה, שותפות מיטבית עם קהילת ההורים העצמת צוותי החינוך תוך עידוד ליזמות ומתן אוטונומיה. הדר הוסיפה כי היא "רואה חשיבות רבה בטיפוח תחושת הביטחון והשייכות של התלמידות והתלמידים, שיאפשרו לכל אחד ואחת לממש את כישוריהם האישיים ולהביא לידי ביטוי את המצוינות האישית".

קרן צור הרוש נבחרה לנהל את בית ספר נווה עוז

קרן בעלת תואר ראשון בחינוך והוראה עם התמקצעות בתחום המתמטיקה ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך, בעלת ניסיון עשיר ומגוון במערכת החינוך מזה כ-20 שנה.

בשנים האחרונות עבדה בתפקיד רכזת שכבה ורכזת פדגוגית והייתה חברה בצוות הניהול. 

במסגרת תפקידה הובילה בהצלחה תהליכי שינוי למידה, הוראה והערכה הכוללים למידה רב תחומית המותאמת לחיי היום יום ולמציאות המשתנה.

קרן שהינה תושבת פתח תקוה, מציינת כי "מגיעה לתפקיד הניהול בתשוקה רבה לקידום תהליכים חינוכיים, מתוך אמונה ומוטיבציה פנימית לעשייה משמעותית כדי לאפשר לתלמידים ולתלמידות למצות את יכולותיהם האישיות ".

קרן מאמינה כי יש לראות את הילד/ה מכל ההיבטים, להכיר את החוזקות של כל אחד ואחת ולפעול לקידום תחושת המסוגלות והכישורים שלה, זאת בעזרת הטמעת ערכים חשובים של אהבה וכבוד האדם, הדדיות וקבלת האחר, שוויון הזדמנויות ופיתוח מצוינות אשר בכוחם לעצב את דמות הבוגר של הילדים, כך שיהיו מאושרים, בטוחים ביכולותיהם וישפיעו השפעה מכרעת על חייהם ועל החברה הרחבה.

פיני, פנינה אלון נבחרה לנהל את בית ספר "עוזי חיטמן"

פיני, הינה אשת חינוך כמעט שלושה עשורים (28 שנים). בעלת שני תארי M.A , האחד בתכנון לימודים והערכה, והשני במנהל ומדיניות החינוך. בוגרת תכנית מנדל למנהיגות בנגב, חברה פעילה ומשפיעה בצוות בוגרי התכנית. השנה גם סיימה לימודי ייעוץ ארגוני בבית ספר למנהלים "תפנית".

במהלך שנות עבודתה חינכה פיני לאהבת המדעים והובילה למצוינות בקרב סגלי ההוראה ותלמידיהם, ולמיצוי הכישורים הטמונים בהם. פיני יזמת, מתכננת ומלווה תהליכי הערכה מקדמי הוראה למידה דיגיטלית מותאמת אישית.

במהלך שנות עבודתה, השתלבה במגוון תפקידים במערכת החינוך בעיר אילת, בשלוש השנים האחרונות כיהנה כסגנית מנהלת מרכז פסג"ה ובשנת תשפ"א הצטרפה לצוות הדרכה של ראמ"ה.

פיני גדלה והתחנכה ברמת גן, בתום לימודי ההוראה העתיקה מגוריה לדרום והקימה שם משפחה. פיני מאמינה כי "ללמוד ולעולם לא להתמלא - זו חוכמה, ללמד ולעולם לא להתעייף - זו אהבה".

 

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: