מסיבת אלכוהול פיראטית בפאתי העיר בהשתתפות עשרות בני נוער וקטינים
המשטרה הפסיקה את המסיבה ומארגניה קיבלו דו"ח בסך 5,000 ש"ח
פורסם בתאריך:
ביום שישי בלילה עשרות בני נוער ובתוכם גם קטינים במסיבת טבע בפאתי העיר.
צוותי השיטור העירוני בשיתוף שוטרי בילוש, מג"ב וכלבנית הגיעו למקום, פיזרו את המסיבה והשמידו את בקבוקי האלכוהול. מארגני המסיבה קיבלו דו"ח על סך 5000 ש"ח וזומנו לחקירה.
ייאמר כי במוקד העירוני של פתח תקוה הוקם מרכז שליטה הצופה במאות מצלמות הפרוסות ברחבי העיר 24/7 ועוד.


תגובות