הרב אריה קניבסקי, נכדו של הרב חיים קניבסקי, התחסן היום לנגיף הקורונה, בהוראת סבו
הרב התחסן במסגרת מבצע חיסוני עובדי מרכז שניידר לרפואת ילדים, שהחל היום
פורסם בתאריך:
הרב אריה קניבסקי, נכדו ונאמן ביתו של הרב חיים קניבסקי, מנהיג הציבור החרדי, התחסן היום לנגיף הקורונה, בהוראת סבו. הרב אריה קניבסקי, משמש כמנהל קשרי קהילה במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית, הוא הראשון למשפחת קניבסקי שהתחסן לנגיף. הרב התחסן כחלק ממבצע חיסוני עובדי מרכז שניידר, שהחל היום בבית החולים.
מבצע חיסון עובדי מרכז שניידר לרפואת ילדים לנגיף COVID 19 יצא לדרך הבוקר, עם חיסון בכירי בית החולים. ד"ר אפרת ברון-הרלב, מנהלת מרכז שניידר, נורית ברוך, מנהלת הסיעוד ופרופ' איציק לוי, מנהל היחידה למחלות זיהומיות ומנהלי המחלקות, היו הראשונים להתחסן, ובהמשך התחסנו רופאים ורופאות, אחים ואחיות, אנשי מנהל ומשק, מתנדבים, אנשי מקצועות הבריאות, סטודנטים, וכל עובד המעוניין בקבלת החיסון.
צוות רב תחומי, הכולל את הנהלת בית החולים, הנהלת הסיעוד והנהלה אדמניסטרטיבית, מומחים במחלות זיהומיות, מומחים במניעת זיהומים, רוקחים וצוותי אדמינסטרציה, משאבי אנוש ולוגיסטיקה, מוביל את מבצע החיסונים בבית החולים.


תגובות