2 בתי עסק נסגרו, ולשלישי ניתנה אזהרה, לאחר שהופעלו בניגוד להנחיות משרד הבריאות
לפי הנחיות משרד הבריאות, שלושת העסקים ובהם אולם שמחות ופאב מסעדה היו אמורים להיות סגורים ולכן קיבלו קנסות בסך 5,000 ש"ח. צילום להמחשה.
פורסם בתאריך:
המשטרה ערכה בעיר, במהלך סוף השבוע, פעילות אכיפה של הנחיות קורונה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
במסגרת הפעילות, השוטרים איתרו שלושה בתי עסק שהופעלו בניגוד להנחיות משרד הבריאות, כשבפועל הם אמורים היו להיות סגורים.
שני בתי עסק: אולם שמחות ופאב מסעדה ברחוב צבי ברגמן נסגרו בצו מנהלי למשך 7 ימים, לאחר שלבעליהם נערך שימוע בפני קצין משטרה. לבעל העסק השלישי, מסוג פאב, ברחוב ההגנה ניתנה אזהרה.
לכל אחד משלושת בעלי העסקים ניתנו קנסות על סך 5000 ש"ח .
מהמשטרה נמסר:
אנו שבים ומדגישים כי על אף שמשטרת ישראל ניצבת בחזית המאמץ הלאומי לבלימת המגפה, הרי שכל אדם נושא באחריות ונדרש למלא אחר הנחיות משרד הבריאות, שהרי התנהגות הפרט משפיעה על בטחון כלל הציבור ובריאותו.


תגובות