בית חולים בילינסון ובית חולים השרון קיבלו ביום חמישי בבוקר, הודעה ממשרד הבריאות, על כך שבשבוע הבא תחל ההדרכה לקראת מתן החיסונים לנגיף הקורונה בבתי החולים.
בתי החולים התבקשו להירשם מראש להדרכה שתעסוק בהיערכות הלוגיסטית לחיסונים.
בשלב ראשון יחסנו את הצוותים הרפואיים.
אתמול (רביעי) פרסמנו את תוצאות שלב 3 של דו"ח הניסוי הקליני של חברת פייזר.