העירייה סימנה 3 חניות צמודות כחניות נכים ברח' בן יהודה
מאחר וטוענת כי יש 3 דיירים נכים בבניין אחד, העירייה מודה שאכן נפלה טעות, אך של הקבלן.
פורסם בתאריך:
תושבי רח' בן יהודה הופתעו לגלות כי העירייה הפכה שלוש חניות רגילות לחניות נכים.
לדברי התושבים לאורך זמן רב, היו חניות רגילות במקום ולפתע ביום אחד הוחלט לסמן את שלושת החניות כחניות נכים.
התושבים מספרים כי עוד קודם לכן הם סבלו ממצוקת חנייה ברחוב ותוהים מדוע העירייה החליטה שלא לפזר את החניות במקומות שונים ברחוב, אלא למקד אותם ברצף במקום אחד ברחוב.
באחד הבניינים ברחוב מתבצע פרויקט תמ"א ובבניין ממול יש 3 חניות. משיחה שקיימנו עם תושבים, הם מספרים שהעירייה סימנה את החניות מאחר ולטענתה מתגוררים במקום שלושה נכים, דבר שלטענתם אינו נכון.
מנגד, בעירייה מפנים אצבע מאשימה לקבלן וטוענים כי הוא זה שסימן את החניות כחניות נכים ועשה זאת בטעות.
מי סימן את החניות? העירייה כטענת התושבים או הקבלן כטענת העירייה? נמשיך לעקוב אחר הנושא ונדווח.
מדוברות העירייה נמסר: "במסגרת תהליך ההתחדשות שמתבצע בכל העיר, העירייה פועלת למציאת פתרונות אשר יקלו על התושבים שבאזורם מתבצעות עבודות. בתוך כך, הרשות בוחנת בימים אלה פתרונות אשר יאפשרו זרימת תנועה מיטבית ברח' בן יהודה במקביל לעבודות התמ"א שמתבצעות בניין מס' 23. החניות שנצבעו אמש ושויכו בטעות ע"י הקבלן לנכים יתוקנו כאשר במקביל נבחנת בקשת הדיירים הגרים בבן יהודה 21 לגבי חניה מחוץ לבניין - באופן זמני עד גמר העבודות בבניין 23."


תגובות