קבלו את הדייר החדש מפתח תקווה שנכנס לבית האח הגדול, רמי ורד!
הקומיקאי והתסריטאי רמי ורד המתגורר בשכונת נוה עוז בעיר, נכנס אתמול לבית האח הגדול. ורד שמתבטא בשנינות אמר אתמול: "אני חושב שכרגע המקום היחיד הנורמלי במדינה יהיה בית האח הגדול". נעקוב ונדווח.
פורסם בתאריך:
שלשום (מוצ"ש) נפתחה עונת ה- VIP של האח הגדול רשת 13, עונה ראשונה המשודרת בתקופת הקורונה ובה משתתפים ידוענים עם אלמונים.
לבית האח הגדול נכנס הנציג של פתח תקווה רמי ורד, קומיקאי, תסריטאי ושחקן. ורד בן ה-57 תושב שכונת נווה עוז, אב לשלושה ילדים, אחד מהם אובחן על הספקטרום האוטיסטי, ורד נאבק למען תנאים מתאימים וראויים לחינוך ילדי הספקטרום.
ורד החל את דרכו כסטנדפיסט ב"קאמל קומדי קלאב" וב"דומינו גרוס, בשנות ה-90 כתב לתכניות: "זהו זה", "לילה גוב" ו"יצפאן" בה גם השתתף במערכון "עזרא ונעים" על צמד עיראקים מבוגרים.
בשנים האחרונות לצד הכתיבה ופעילותו החברתית הוא נחשב אושיית טוויטר ומפרסם באומץ רב, פוסטים שנונים ונוקבים בהם ביקורת על המצב במדינה, היחס לבעלי צרכים מיוחדים ובפרט, התנהלות ראש הממשלה והממשלה.


תגובות