ח"כ בוסו קיבל ברכה מהבן של הבאבא סאלי
פורסם בתאריך:
מיודעינו חבר הכנסת אוריאל בוסו, לשעבר סגן ומ"מ ראש עיריית פתח תקווה קיים ביום (שלישי, ביחד עם יו"ר סיעת ש"ס בכנסת חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי סיור בעיר נתיבות.
בין היתר נפגשו עם רבני העיר, ראשי קהילות, ראש העיר ואף קיבלו סקירה מקיפה במועצה הדתית על מצב מבני הדת הרבים הנבנים בעיר בימים אלו, עקב התרחבותה של הקהילה החרדית בעיר.
בהמשך הסיור, הגיעו חברי הכנסת לביתו של הבאבא סאלי זיע"א. שם התברכו אצל בנו הצדיק רבי ברוך אבוחצירא שליט"א, בנו של הצדיק.
בברכתו, ציין הרב "כי כל ההצלחה של תנועת ש"ס והשר הרב אריה דרעי נעוצה בעובדה כי הם קשובים לצרכי כלל ישראל ולקחו על עצמם את קיומו של עולם התורה חרף הקשיים הרבים".


תגובות