דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

צרכנות בפתח תקווה

צרכנות פתח תקווה

עד העצם הגישה קבלה ללקוח: "הומו"

לקוח ברשת " עד העצם אקספרס" סיים את הארוחה וקיבל קבלה בה כונה "הומו". בעלי הרשת, לא רק הגיב, אלא בכוונתו לעשות מעשה למען הקהילה הלהט"בית.

פורסם בתאריך:


מג'ד שמו הגיע לסניף 'עד העצם אקספרס' בנתניה וגילה לתדהמתו שבקבלה הוא נכתב "לקוח הומו".
 

שמו פרסם פוסט שמתאר את החוויה שעבר כלקוח במסעדה שאליה הגיע לסעוד להנאתו:

"מי שמכיר אותי יודע שאני לא מרבה לכתוב בפייסבוק, אבל אני חייב לספר לכם היום. מי אנחנו וכיצד אנחנו נראים דווקא בימים אלה.

היום בסביבות השעה 18:00 כאשר חזרתי עם ארוסתי מפגישה, עצרנו בסניף "עד העצם אקספרס" נתניה ליד האצטדיון, הזמנתי מנה של המבורגר, שילמתי באשראי והמתנתי לקבלת המנה.

לאחר כמה דקות ניגש אלי המוכר מציין שאין להם את מה שהזמנתי, התבקשתי להזמין משהו אחר, אחרי שבצעתי שינוי במנה ציין שמגיע לי זיכוי, אמר שהוא צריך לקבל אישור מהמנהל, חכיתי כ-10 דקות, המוכר חזר וציין שמגיע לי 12 שקלים החזר , נתתי לו את האשראי שלי לצורך פיצוי (כי שילמתי באשראי ), קיפלתי את קבלת הזיכוי והכנסתי לכיס ביחד עם הכרטיס .

כאשר הגעתי הביתה , אני פותח את הזיכוי ומסתכל, אני רואה שהוא מציין את השם שלי "לקוח הומו'" .

נשארתי המום.

מדוע היה צורך לקטלג אותי ? הרי היה לוקח לו שתי שניות לשאול את השם בשנית, הרי בהזמנה הראשונה ציינתי את שמי.

ואיך הוא יכול להגדיר מישהו כ-הומו?

אני חייב לציין שמעולם לא ניצבתי מול יחס משפיל, מקטלג, ובלתי הולם כזה.

לאותו בחור אני פונה ואומר, איך היית מרגיש אם הייתי נכנס לטפל בהורים או בסבתא וסבא שלך (אני מרפא בעיסוק) ומכנה אותם בצורה בלתי הולמת כזאת.

למה?"

אפי שמש, הבעלים של רשת עד העצם הגיב:

״לכל מי שלא מכיר אותי היטב ,אני הבעלים של רשת עד העצם אקספרס, הבוקר הזדעזתי עמוקות לשמוע שעובד שלי ( נער צעיר ) בסניף נתניה רשם על קבלה ללקוח ״לקוח הומו״ .

עסק שבניתי יחד עם אחי ומנהלים מוכשרים ומוכשרות ועובדים מסורים בעמל רב ולאורך הרבה שנים באהבה ומסירות.

אנו מעסיקים עובדים מנהלות ומנהלים מכל גווני החברה הישראלית לרבות יהודים, ערבים וביניהם גם חברי קהילת הלהט״ב.

ללא שום קשר למוצאם והעדפתם, שמה שמחבר אותנו זה הרצון לתת המבורגר מעולה במחיר הוגן ועם הרבה חיוך.

הבוקר שוחחתי כבר עם הלקוח ( לא ידעתי אם לרשום את שמו )  והבעתי את התנצלותי העמוקה למקרה.

אני וכול מנהליי ועובדי עד העצם מאמינים שאין מקום לדעות חשוכות במדינת ישראל 2020 ועד כמה וכמה ברשת שלנו.״

בנוסף החלטתי לקחת עוד צעד קדימה וללמוד מהמקרה המזעזע הזה ולראות איך עושים יותר על מנת שמקרה זה לא ישנה אצלנו.

יצרתי קשר עם בחור מקסים בשם אדם סרור מארגון איגי ( ארגון התנדבותי של בני נוער הומוסקסואלים, לסביות, ביסקסואלים, א-מיניים, פאנסקסואלים טרנסג'נדרים, קוויר, מתלבטים בנוגע לזהותם המינית, וזהותם המגדרית) שנעשה יחד שיתוף פעולה בין עד העצם אקספרס לבין ארגון איגי לפי הבנתו, על מנת לחזק את המודעות בקרבנו יותר .

העובד יוזמן אליי לברור מיידי עוד היום ותחילת תהליכים - בה יובהר לו עד כמה חמור מה שרשם ועד כמה ההתבטאות פוגעת ומעליבה.

בנוסף כמובן אני אשתף את כל עובדי החברה על פרטי המקרה החמור, על מנת שאירוע מסוג זה לעולם לא יחזור על עצמו וארתום את כולם לשיתף פעולה יחד עם ארגון איגי בקרוב ."

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה:
1
פשוט גבר המנהל שאפו
דור | 23:52   22.11.20