דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חינוך בפתח תקווה

חינוך ונוער, מה קורה בגנים ובבתי הספר בפתח תקווה, המדור עוקב, מתריע ומשבח.

לא בכיתה ולא בזום, בחוץ! לימודים במרחבים הפתוחים

נראה איך המורים יוציאו תלמידים החוצה? בתי ספר בעיר החלו לזמן תלמידים לפעילויות באוויר הפתוח בתקווה שמתכונת זו תסייע להורדת התחלואה. בצילום (פעילות בבית ספר שיפר).

פורסם בתאריך:


עם אישור המתווה של משרד החינוך המאפשר מפגשים קבוצתיים לתלמידי היסודי והעל יסודי, החלו מס' בתי ספר בעיר לזמן תלמידים לפעילות באוויר הפתוח.

העירייה תקצה את המשאבים אשר יאפשרו את קיום המפגשים תוך התאמת הצרכים לשינויים במערכת השעות ומתן המענים הנדרשים ליישום המתווה. כל בתי הספר יזמינו את תלמידהם למפגשים אלו בהמשך השבוע ובשבוע הבא.

מאז שעות הבוקר אתמול התלמידים והוריהם מקבלים מכתבים על המתווה החדש עם מערכת השעות המותאמת, תוך הגדרת המיקום המדויק ולא פחות חשוב מכך – הסברה על מהות המפגשים ומטרותיהם.

מנהלי מוסדות החינוך וצוותיהם ערוכים לעשייה מובנית ומותאמת לרוח הדברים של מתווה משרד החינוך – מפגשים בדגש חברתי-רגשי. במוסדות החינוך בפתח תקוה מוגדרים אזורים קבועים לקבוצות קבועות כדי למזער סיכונים וכן לטובת קידום תחושת יציבות ועקביות כחלק מתפיסה כוללת.

ההקפדה על מתווה משרד החינוך וכללי הזהירות של משרד הבריאות הינה חד משמעית, זאת לצד דגש רב על מטרת המפגשים – תמיכה רגשית, חיזוק החוסן האישי והקבוצתי, אוורור והחזרת שמחת החיים לתלמידים וגם לצוות החינוכי. מתוך כך, שימת דגש רבה מופנית לאיתור תלמידים בסיכון ובמצוקה ע"י צוות היועצות והמחנכות של מוסדות החינוך.

הפעילות התחילה אתמול, יוצאת לפועל ללא עיכוב בזכות התנהלות מקצועית של היערכות מראש, גמישות, יצירתיות ועבודת צוות משותפת האופיינית למערכת החינוך בעיר, כשפה אחידה וכחלק מהשיח הקבוע בכל עת בין האגפים לחינוך יסודי ועל יסודי ובין מנהלי מוסדות החינוך וכך גם בין המנהלים לבין צוותיהם.


ראש מינהל החינוך רון כץ: "שיתופי הפעולה של מנהל החינוך בעירייה עם מפקחות משרד החינוך מהווים מעטפת תמיכה מקצועית וסיוע להיערכות המנהלים וצוותיהם כך שיתנו מענה מיטבי עבור תלמידיהם ע"פ צרכיהם ובהתאם לכללי המתווה. אני מברך את הצוותים החינוכיים והתלמידים ומאחל לכולם הצלחה רבה."

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: