נכנס לסושייה עם הרכב
הנהג נפצע באורח קל, לאחר שנכנס תוך מסעדת סושי עם רכבו.
פורסם בתאריך:
נהג רכב איבד שליטה ונכנס עם רכבו אל תוך ופרמרקט ברחוב מוהליבר במרכז העיר.
הנהג נפצע באורח קל וקיבל טיפול ראשוני מחובשי איחוד הצלה.
נגרם נזק לחנות.


תגובות
Susan Benson | 00:53 06.11.20
מעיין | 05:17 05.11.20