דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

כתב אישום נגד בעל הקיוסק שמכר סמים לבן - 14 ולבן - 17

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגד עזרא חמו בעל הקיוסק שמכר סם מסוג קנאביס בקיוסק ברח' חפץ חיים בפתח תקווה.

פורסם בתאריך:


בתאריך 09/10/2020 דיווחנו על בעל קיוסק ברח' חפץ חיים ובנו שעובד איתו, שנעצרו לאחר שהמשטרה מצאה שם נפצים וסמים.

המשטרה הגיעה לקיוסק לאחר, שהבחינה בנערים שהולכים בעיר עם סיגריות ובהם סם מסוג קנאביס, הנערים סיפרו לשוטרים כי הם רכשו את הסמים בקיוסק בשם "הפינוקיה".


ביום שני הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום נגד  בעל הקיוסק, עזרא חמו בן 56 מאור יהודה.  חמו הכיר נער בן 14 ואת חברו בן ה- 17.

לפי כתב האישום, במהלך חודש מרץ 2020 פנו שני הנערים לבעל הקיוסק בבקשה שיצלם עבורם את תעודת הזהות שלו, וזאת על מנת שיוכלו לרכוש סמים באמצעות יישומון ה"טלגרם". בתגובה, הציע להם בעל הקיוסק שירכשו סמים ממנו במקום.

הנער בן ה- 14 שילם לבעל הקיוסק סכום בסך של 100 ₪ ובתמורה סיפק בעל הקיוסק לשני הנערים גרם אחד של סם מסוכן מסוג קנאביס.

כחודש לאחר מכן, במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, הגיעו שני הנערים בשעות ערב לקיוסק ושילמו לנאשם כ-90 ₪. בתמורה לכך, סיפק להם הנאשם סיגריה מגולגלת ובתוכה סם מסוכן מסוג קנאביס במשקל לא ידוע.

בהזדמנות נוספת, בחודש ספטמבר 2020 או בסמוך לכך, במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, , לבקשתו של הנער בן ה-17 שילם חברו בן ה-14 לחמו 40 ₪ ובתמורה  סיפק לו חמו סיגריה מגולגלת ובתוכה סם מסוכן מסוג קנאביס במשקל לא ידוע.

הפרקליטות הגישה כאמור כתב אישום נגד בעל הקיוסק עזרא חמו בגין הדחת קטין לסם מסוכן שבו נכתב: "במעשיו המתוארים לעיל, נתן הנאשם לקטינים סם מסוכן וכן שידל קטינים להשתמש בסם מסוכן."

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: