תושבי נווה גן הפגינו נגד גדר ההפרדה "רמי ילדינו קטנים מדי כדי להיות במעצר" (וידיאו)
המפגינים מגייסים את תמיכת חברי המועצה והמאבק צפוי להמשיך ביתר שאת. צפו בסרטונים!
פורסם בתאריך:
אתמול (חמישי) התקיימה הפגנה של תושבי נווה גן נגד הגידור של הגינה הדרומית. כפי שדיווחנו התושבים טוענים כי מדובר במכלאה וחוסמת מעברים בין הגינות.
כ-40 איש הפגינו ונשאו שלטים שבהם נכתב: "מכלאה בחסור העירייה", "לא לגדר", "בצעו אכיפה במקום כליאה", "ראש העיר את הסורגים תסיר", "רמי ילדינו קטנים מדי כדי להיות במעצר" ועוד.
המחלוקת בין העירייה לתושבים החלה כאשר העירייה החלה לגדר את הגינה הצפונית. התושבים המתגוררים בסמיכות לגינה התלוננו על הקמת הגידור, העירייה הסירה את הגידור והקימה גידור סמוך לגינה הדרומית. עתה התושבים פתחו שוב במאבק והצעד הראשון הוא ההפגנה שנערכה אמש, בנוסף מתקיים שיתוף פעולה בין התושבים לחברי מועצה והתושבים מתכוונים לנקוט בצעדים נוספים.


תגובות