השוטרים נכנסו לפאב נעול בפתח תקווה וזה מה שראו
אנשים יושבים בפאב ברח' חובבי ציון בלי מסיכות, המקום נסגר ל- 7 ימים. צילום להמחשה.
פורסם בתאריך:
משטרת ישראל קנסה בעל בר משקאות בפתח תקוה וסגרה את בית העסק למשך 7 ימים.
במהלך פעילות מבצעית של השוטרים ביום שישי 2/10/20 סמוך לחצות, אותר מקום המשמש למכירת אלכוהול ברח' חובבי ציון בפתח תקווה.
השוטרים הבחינו כי המקום נעול בשרשרת ועם כניסת השוטרים למקום, הם הבחינו במספר אנשים במקום, חלקם לא עטו מסיכות לפניהם. במקום היו נרגילות דלוקות ומשקאות אלכוהוליים על השולחנות.
השוטרים קנסו את בעל העסק בקנס ע"ס 5,000 ₪, את תופס המקום בקנס ע"ס 5,000 ₪ וחולקו דו"חות בסך 500 ש"ח על אי עטיית מסיכה.
היום בוצע שימוע לבעל המקום ע"י מפקד התחנה ונמצא כי המקום הופעל בניגוד להנחיות משרד הבריאות ובניגוד להוראות החוק בגין מניעת התפרצות נגיף הקורונה וכי נשקף סיכון ממשי לשלום הציבור להפצת נגיף הקורונה.
בסיום השימוע, הוחלט על סגירת בית העסק למשך 7 ימים ועד ליום 10.10.20.
לחיים!


תגובות