צפו: שדדו עסק להמרת כספים בבני ברק (וידיאו)
בן 49 מפתח תקווה ושני חשודים נוספים מג'לג'וליה ומת"א חשודים שהגיעו לעסק להמרת כספים ובאיומי אקדח שדדו את בעל המקום. אתמול הוגשה הצהרת תובע.
פורסם בתאריך:
בתאריך 16.9 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל בגין שוד בעסק להמרת כספים ברחוב בית שמאי בבני ברק. ע"פ החשד למקום הגיעו 3 חשודים ותחת איומי אקדח שדדו את בעל המקום.
כוחות משטרה שהגיעו למקום ביצעו סריקות נרחבות בסיומם אותרו 3 חשודים במעשה בפתח תקווה.
מעצרם של החשודים (26, ג'לג'וליה; 27, ת"א) הוארך בבית משפט השלום בת"א עד מחר (1.10) חשוד נוסף(45, פתח תקווה) שוחרר להמשך מעצר בית. עם סיום החקירה כאמור, הועבר חומר הראיות לפרקליטות מחוז ת"א אשר הגישו אתמול הצהרת תובע בדבר כוונתם להגיש כתב אישום ובקשת מעצר תום הליכים נגד החשודים.


תגובות