השבוע בקורונה: 1,170 חולים מאומתים חדשים בפתח תקווה
יהיה בסדר?.יהיה בסגר? תלוי בנו! העלייה לא עוצרת גם ברמזור אדום.
פורסם בתאריך:
לפי נתוני משרד הבריאות, בפתח תקווה 5,674 חולים מאומתים, 1,887 חולים פעילים. 63 חולים פעילים לכל 10,000 נפש.
השבוע נוספו לרשימת החולים המאומתים, 1,170 חולים חדשים, נכון ליום שני 28/9/20.
השבוע התבצעו 9,618 בדיקות בקרב תושבי העיר.
פתח תקווה ממוקמת במקום ה-5 במספר החולים הפעילים לאחר נתניה, תל אביב יפו, אשדוד, בני ברק וירושלים.
בבית חולים בילינסון - 74.61 אחוזי תפוסה. 108 אנשי צוות של הבית חולים נמצאים בבידוד.
בבית חולים השרון - 51.04 אחוזי תפוסה, 16 אנשי צוות בבידוד.


תגובות