פרצו למקווה גברים ברח' בגין בפתח תקווה, אחד מהם חולה קורונה מאומת (וידיאו)
המקווה ברחוב מנחם בגין בשכונת הד גנים בעיר נעול. תושבים פרצו למקווה וטבלו בו. לאחר מכן התגלה במשטרה כי אחד מהם היה חולה קורונה מאומת שקיבל קנס כספי בסך 5,000 ש"ח.
פורסם בתאריך:
היום (שני) התקבל במשטרת ישראל דיווח על גברים שהגיעו לטבול במקווה גברים ברחוב מנחם בגין בפתח תקווה.
שוטרים שהגיעו למקום הבחינו במספר טובלים במקווה וזאת בניגוד להנחיות משרד הבריאות האוסרות על שימוש במקוואות לגברים.
השוטרים בדקו את פרטיהם של הנוכחים במקום והתברר כי אחד מהם חולה קורונה מאומת, בן 46 תושב העיר והוא נקנס בדו"ח ע"ס 5,000 ₪.
משטרת ישראל קוראת לציבור לקיים את הנחיות משרד הבריאות ולמנוע את התפשטות הנגיף.
תושבים חרדים כשהגיעו למקווה כעסו על כך שהמקווה נעול.
אחד התושבים טען בטעות כי המקווה ננעל בניגוד להנחיות שכן מקווה טהרה לנשים פתוח. גבדרים אסור. למה? ככה!!


תגובות
רווית | 03:00 22.09.20