דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

תלמיד בן 16 מפתח תקווה עלה לחצי גמר אליפות הארץ לבוגרים בשחמט    

פורסם בתאריך:


אסיף סולומון בן ה-16, תלמיד כיתה יא' בבית הספר אמית בר-אילן ושחקן מועדון השחמט אליצור פתח תקווה, זכה במקום הראשון בחצי גמר אליפות הארץ לבוגרים.

לשלב חצי הגמר, שהתקיים לאחר כמה שלבים מוקדמים, העפילו טובי השחמטאים בישראל. התחרות התקיימה בראשון לציון והשתתפו בה 23 שחקנים ביניהם רבי אמנים בשחמט. השחמטאים התחרו במשך 9 סיבובים שהתקיימו מאמצע חודש אוגוסט ועד לאמצע חודש ספטמבר.

אסיף הוא השחקן היחיד שלא הפסיד לאורך כל התחרות. בעקבות ההישג המרשים אסיף העפיל לגמר אליפות הארץ בשחמט לבוגרים שיתקיים אי"ה בחודש נובמבר 2020.

תומר שופר, מנהל אמית בר אילן: "הבחירה של אסיף לא לוותר לעצמו ולשלב לימודים ברמה הגבוהה ביותר, יחד עם הצטיינות ארצית בתחום השחמט מרשימה במיוחד".

 
 
 
 
 
 
 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: