דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

שוב קורונה בבית אבות "בית הדקל" בפתח תקווה מטפלת אובחנה כחיובית ביום ראשון, אך רק אמש החלו הבדיקות

המטפלת במחלקה א' בבית אבות, שוהה מיום שישי שעבר בבידוד בביתה ונמצאה ביום ראשון כחיובית לקורונה. רק אמש (רביעי) החלו הבדיקות בקרב הדיירים.

פורסם בתאריך:


לפני ארבעה ימים אובחנה מטפלת בבית האבות "בית הדקל" שבעיר כחיובית לנגיף הקורונה. 
על אף העובדה שחלפו שלושה ימים מאז שאובחנה המטפלת, רק אתמול (רביעי) בערב החלו להתבצע בדיקות בקרב הדיירים.

יצויין כי גם בתאריך  3 מטופלים ו-2 עובדים שאובחנו כנשאי קורונה באותו בית אבות.

אסנת אטלי, דוברת בית הדקל. מסרה ל"פ"ת עכשיו": 

"מטפלת במחלקה א', השוהה מיום שישי שעבר בבידוד בביתה, נמצאה ביום ראשון כחולה בקורונה.

יודגש כי אין חולים סימפטומטיים בקרב המטופלים או העובדים.

בשל הרצון להמשיך ולשמור על בית הדקל נקי מקורונה, ובהתאם להנחיות, מחלקה א' נכנסה לבידוד ביום ראשון.

מאז, פנתה ההנהלה למשרד הבריאות בדרישה לבדוק את כלל דיירי הבית.

היום בערב הגיעו דוגמים של מד"א והם מבצעים בשעה זאת דיגום."

.

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: