כ-200 איש השתתפו בעצרת מחאה במקום הירצחו של הרב אוחיון ז"ל (וידיאו)
פורסם בתאריך:
אמש (מוצ"ש), כפי שידווחנו, נערכה עצרת מחאה במקום הירצחו של הרב שי אוחיון ז"ל. בהפגנה השתתפו כ-200 איש ובהם חברי המועצה ענת זנזורי, איציק דיעי וצבי בליך וכן, רב העיר מיכה הלוי שגם נשא דברים.
את העצרת יזם הפורום הדתי הלאומי בפתח תקווה שבראשותו עומד עו"ד צביקה וישנגרד, תושב כפר אברהם, השכונה שבה התגורר הרב אוחיון.
מספר מפגינים נשאו שלט רחב שבו נכתב: "דם יהודי אינו הפקר".
חברי הכנסת והשרים ובהם ח"כ בוסו לשעבר מ"מ ראש העיר וח"כ ברוכי שהוזמנו בחרו שלא להגיע לעצרת, על אף שהוזמנו.
לדברי מארגן העצרת עו"ד צבי וישנגרד תושב שכונת כפר אברהם, השכונה שבה התגורר הרב אוחיון ז"ל אמר לקראת העצרת: "במשך שנים פנינו לרשויות החוק בבקשה להגביר את השמירה בצומת סגולה בה מסתובבים מידי יום מאות בני מיעוטים וכי הכתובת הייתה על הקיר זמן רב.
מטרתה של העצרת למנוע את הפיגוע הבא וכולנו תקווה שלאחר האסון הכבד יתעוררו וידאגו לכך שדמם של תושבי המדינה לא יהיה הפקר".


תגובות
נועה | 04:31 31.08.20