דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

התפרצות קורונה במתחם של עובדים בקרית אריה, אומתו 20 חיוביים לנגיף

פורסם בתאריך:


במתחם באזור התעשייה קרית אריה, בו שוהים כ-150 פועלים זרים, נמצא כי יש התפרצות של נגיף הקורונה. 
הנוהל החדש של שיתוף הפעולה בין העירייה, משרד הבריאות ופיקוד העורף מיושם.
פיקוד העורף לקח את האחריות לניהול האירוע, כבר בשעות הקרובות קופות החולים יחלו לבצע בדיקות במקום,
כאשר יתקבלו התוצאות ינקטו הפעולות הנדרשות.
יאמר כי ראש העיר והעירייה מסייעים בטיפול האירוע.

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה:
1
ראש העיר "מסייע" - עומד מהצד ומסתכל (ל"ת)
פיקוד העורף | 11:53   14.08.20