הפר בידוד, שהה בבית כנסת באלעד בלי מסיכה, נקנס נ-5,000 ש"ח
מתפללי בית הכנסת הזעיקו את המשטרה לאחר שתושב פתח תקווה, שהה במקום ללא מסיכה. צילום להמחשה.
פורסם בתאריך:
מתפללי בית כנסת באלעד הזעיקו משטרה לאחר שאחד המתפללים שהה במקום ללא מסכה.
בבדיקת פרטיו של האיש עלה שמדובר בתושב פתח תקווה שהפר בידוד. הוא נקנס ב-5,000 ש"ח.
כך התפרסם ב"חדשות הסקופים".


תגובות