דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

תושבי פתח תקווה הפגינו במחאת הדגלים השחורים בכניסה לפ"ת מכיוון כביש 471

כ-200 איש הפגינו בצומת דרך רבין/קרית אונו כחלק מהמחאה שהתקיימה הערב במוקדים רבים ברחבי הארץ ובהם המוקד המרכזי במעון ראש הממשלה ברח' בלפור בירושלים.

פורסם בתאריך:


כ- 200 איש הפגינו הערב (מוצ"ש) סמוך לגשר בכביש 471 בצומת דרך רבין / קרית אונו כחלק מהפגנות ב-260 גשרים וצמתים ברחבי הארץ בנוסף להפגנות המרכזיות בירושלים, בתל אביב ובקיסריה.

בהפגנה השתתפו תושבי פתח תקווה, קרית אונו והאזור, מבוגרים, ומשפחות עם ילדים ותינוקות.

המפגינים נשאו דגלים שחורים יחד עם דגלי ישראל ושלטים שהכינו עם ילדיהם. חלק מהמפגינים סיפרו שהם לא תמיד יכולים לנסוע למעון ראש הממשלה בבלפור והם מרגישים צורך למחות ולעשות מעשה, כך שהאפשרות לבוא לגשר הקרוב לביתם ולזעוק את כאבם זה פתרון מצוין מבחינתם.

בדגלים שנשאו המפגינים נכתב בין היתר: "אין לנו ארץ אחרת", "מדינה אהובה, ממשלה רקובה" ועוד.





תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: