"שכן שים לב אם אני חסר" - הקמפיין החדש למען הקשישים העריריים (וידיאו)
ארגון זק"א והמשרד לשוויון חברתי יוצאים בקמפיין משותף בנושא הכאוב של הקשישים והגלמודים הנמצאים מתים בביתם אחרי ימים ושבועות ואיש לא יודע על מותם.
פורסם בתאריך:
בחודשים האחרונים, למרבה הצער דיווחנו על מספר מקרים בעיר, שבהם נמצאו קשישים עריריים ללא רוח חיים, בחלק מהמקרים גופותיהם נמצאו ימים לאחר שנפטרו. מדובר בתופעה ארצית שלא פסחה על פתח תקווה.
מתנדבי זק"א פועלים כדי לשמור על כבוד המת וכדי להעלות את המודעות לתופעה.
עתה, ארגון זק"א והמשרד לשוויון חברתי יוצאים בקמפיין משותף בנושא הכאוב של הקשישים והגלמודים הנמצאים מתים בביתם אחרי ימים ושבועות ואיש לא יודע על מותם.
הקמפיין יתמקד בשני מישורים:
המישור הראשון: עידוד הציבור בתשומת לב לשכן הקשיש או הגלמוד, בנקישה בדלת פעם אחת ביום ולדרוש בשלומו. או בחיבור טלפוני בין מתנדבים לקשישים וגלמודים להפגת הבדידות.
המישור השני: מיפוי ודיווח על כל קשיש הגר בבנין למוקד המשרד לשוויון חברתי *8840
כך סוכם בפגישת עבודה בין השרה לשוויון חברתי גברת מירב כהן ויו"ר ארגון זק"א יהודה משי זהב.
כתבות קודמות בנושא
גופת גבר ערירי נמצאה במצב ריקבון בפתח תקווה
אתמול בבית עלמין ירקון: מאות תושבים ליוו שורד שואה ערירי


תגובות
שירה | 02:43 18.07.20