דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

פקח של העירייה נמצא חיובי לקורונה, מנהלי אזור באגף הפיקוח בעיריית פתח תקווה נכנסו לבידוד

פורסם בתאריך:


מקרי הידבקות בקורונה הגיעו גם לעיריית פתח תקווה.

לפני שבוע, בתאריך ה-9/7/20 התקיימה ישיבה של האגף לפיקוח תכליתי בעירייה. 
ביום שלישי השבוע, נודע כי פקח של העירייה ששהה באותה ישיבה, נמצא חיובי לקורונה.
בעקבות זאת 4-5 מנהלי איזור באגף הפיקוח הרב תכליתי ששהו יחד עימו בישיבה בתאריך 9/7/20  נכנסו לבידוד.
בעוד מספר ימים הם יוכלו לצאת מהבידוד ולשוב לעבודתם.

היום דיווחנו על המשך ההתפרצות במוסדות החינוך ברחבי העיר.


מלשכת דובר העירייה נמסר: "אחד הפקחים נמצא שלשום חולה. 
על כן בהתאם לכללים הנדרשים נבדק על אלו שבאו איתו במגע משמעותי לצורך כניסה לבידוד בהתאם להנחיות."



תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: