בן 18 מפתח תקווה נתפס ע"י שוטרי אגף התנועה, נוהג במהירות 205 קמ"ש בכביש 2
רישיונו של הנהג נפסל והוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.
פורסם בתאריך:
במהלך פעילות אכיפה נגד עבירות המהירות המסכנות חיים, נקלט באמצעות מכשיר הממל"ז רכב שנע במהירות 205 קמ"ש על כביש 2 בסמוך למחלף שפיים.
השוטר ביצע עצירה מהירה של הרכב והפסיק את העבירה.
הנהג שנעצר תושב פ"ת בן 18 בלבד, הוציא רישיון נהיגה לפני כשנה בסה"כ. הנ"ל עוכב לחקירה לאחר שרישיון הנהיגה שלו נפסל לאלתר למשך 30 ימים.
בתום החקירה שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים ובימים הקרובים יגיע לשיפוט מהיר.


תגובות