ראש העיר, מר רמי גרינברג והרב אליהו גינת הגיעו אמש (מוצ"ש) למעונו של מרן ראש הישיבה הרה"ג אברהם חפוטא שליט"א לקבל את ברכת הדרך לרגל כניסת הרב גינת לתפקיד יו"ר תנועת ש"ס פתח תקווה.

ראש הישיבה שמע מראש העיר על הפעילות הענפה למען תושבי העיר ועל שיתוף הפעולה עם סיעת ש"ס - למען רווחת הציבור.

מרן ראש הישיבה ברך את ראש העיר ואת הרב גינת בברכת הצלחה מרובה: "אין ספק שיכולותיו המקצועיות יחד עם נועם הליכותיו יבואו לידי ביטוי בשגשוגה של העיר פתח תקוה בכל העניינים כולם".

ביום שישי דיווחנו כי הרב אליהו גינת יחליף את אוריאל בוסו שנכנס לכנסת בתפקיד ממלא מקום ראש העיר.