תלמיד בכיתה ב' בבית ספר בר לב והוריו אובחנו כחולים בקורונה
תלמידי הכיתה יכנסו לבידוד. צילום להמחשה.
פורסם בתאריך:
תלמיד בכיתה ב' בבית ספר בר לב והוריו אובחנו כחולים בקורונה.
בשל כך, כל תלמידי הכיתה יכנסו לבידוד, כך הודיע אמש (רביעי) ראש העיר רמי גרינברג, בהודעה שפרסם נכתב:
"לצערי נודע לנו כרגע כי תלמיד בכיתה ב -4 בבית ספר בר לב אומת כחולה קורונה וגם הוריו, התלמיד לא היה מיום ראשון בבית הספר. ע"פ הנחיות משרד החינוך בית הספר ייסגר עד לביצוע חקירה ובדיקות וע"פ הממצאים נעדכן ונפעל.
ילדיי כיתה ב' 4 צרכים להיות בבידוד כרגע עד 26/6. האחים והאחיות שלהם לא יכולים ללכת למוסדות החינוך אלא אם כן יצהירו שיש בידוד בתוך הבית מסודר וודאי. כנ"ל לגבי ילדיי המורות שלימדו בכיתה ב-4 .
בית הספר יתארגן ללמידה מרחוק ויעדכן את תלמידי והוריי בית הספר.
אנחנו נתארגן לביצוע בדיקות קורונה בצורה מאורגנת ונעדכן לגביי מועד הבדיקה.
נא לשמור על ההנחיות בכדי למנוע התפרצות נוספת של הנגיף."


תגובות