אחות בבית חולים בילינסון נמצאה חיובית לקורונה
מבית חולים בילינסון נמסר כי אף מטופל בבית החולים לא נחשף ו-16 אנשי צוות נכנסו לבידוד.
פורסם בתאריך:
אחות העובדת באשפוז יום אונקולוגיה ובמחלקת פנימית ה' בבית חולים בילינסון, נמצאה חיובית לנגיף הקורונה, עקב הדבקה מחוץ לבית חולים.
מבית חולים בילינסון נמסר כי האחות לא שהתה השבוע בבית החולים וכי על פי ממצאי בדיקה אפידמיולוגית -
אף מטופל לא נחשף.
16 אנשי צוות מאשפוז יום הוכנסו לבידוד ו - 9 ממחלקה פנימית ה'.


תגובות