דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

העירייה הוציאה צו להתחלת עבודות בצומת הרחובות: גיסין - הרב מלכה - זבולון המר

פורסם בתאריך:


השבוע (חמישי) הוצא צו התחלת עבודות לביצוע שינויים גיאומטריים בצומת גיסין - הרב מלכה - זבולון המר.
מדובר בעבודות אשר יקלו באופן משמעותי על העומס הקיים בצומת היום, שכן, זהו ציר מרכזי הנמצא בסמוך לאזור עסקים והייטק ולשכונות נוה גן ואם המושבות. במסגרת העבודות עתיד להיפתח נתיב ימינה- לבאים מגיסין לכיוון רח' הרב מלכה. מה שיפתח את התנועה לכוון שכונת נווה גן, פארק יצחק אוחיון והקניון הגדול וכו'. מדובר בפיתוח אחד מתוך כלל השדרוגים המתוכננים בציר, כמו המחלף שיאפשר בעתיד לעבור מעל גיסין ממזרח למערב וימנע גודשי תנועה על הציר. העבודות במקום יאפשרו להרחיב את מתחמי העסקים וההייטק וכן גישה נוחה לקניון המתוכנן באזור.

ראש העיר רמי גרינברג "אנחנו ממשיכים לקדם פתרונות תנועתיים בכל רחבי העיר וזאת במסגרת השדרוג והפיתוח הכולל שהעיר עוברת. יש לציין כי בנוסף לפיתוח על ציר גיסין, אנחנו מקדמים מחלף בצומת דרך אם המושבות - זבולון המר עם חיבור לאזור התעשייה סגולה. כפי שניתן לראות, בשנים הקרובות פתח תקוה תעבור מהפכה תחבורתית עם תחילת הפעילות של הרכבת הקלה, המטרו והרכבתי התחתית שתיכנס לעיר, לצד שאר הפתרונות התנועתיים שאנחנו מקדמים עבור התושבים וכן עבור העובדים באזורי התעשייה."

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: