דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

הורים לתינוקת במחלקת הפגים במרכז שניידר, נמצאו חיובים לקורונה.

להורים נולדה אתמול תינוקת בביה"ח בילינסון והועברה למחלקת פגים במרכז לרפואת ילדים שניידר. עובדים שיש לגביהם חשש לחשיפה, נכנסו לבידוד..

פורסם בתאריך:


זוג הורים לתינוקת שנולדה אתמול (שלישי) בבית החולים בילינסון והועברה למחלקת הפגים במרכז שניידר נמצאו חיוביים לקורונה.

האם, שמאושפזת בבילינסון  במתחם נפרד לא ביקרה במחלקת הפגים, אולם האב שהה שם בערב.
התינוקת נמצאה שלילית לנגיף.

בוצע תחקיר אפידמיולוגי לאיתור מגעים, עובדים שהיו בחשד לחשיפה נכנסו לבידוד וייערך סיקור לאנשי צוות, הורים ופגים לפי הצורך.

מצב האם טוב.

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: