על פי נתוני משרד הבריאות, בשלושת הימים האחרונים, התווספו חמישה חולי קורונה לרשימת החולים המאומתים בעיר, (עליה של 1.7%), בכך מספר החולים המאומתים בפתח תקווה עומד על 305.
יחד עם זאת מספר המחלימים עומד על 269, המשמעות היא כי ישנם בשעה זו 31 חולים פעילים בפתח תקווה.
ביום ראשון מספר החולים עמד על 300, לאחר עלייה של שלושה חולים בחמישה ימים.
פתח תקווה ממוקמת במקום ה-7 בדירוג הערים שבהם מספר החולים הוא הגבוה ביותר.