תושבי העיר, לקוחות של פאב תרל"ח קיבלו בעצב רב את הבשורה על סגירתו של הפאב.
פאב תרל"ח אשר נמצא ברחוב ברקת בעיר, הפך לאחד מהפאבים האהובים בעיר.
הלקוחות נזכרו בחוויות רבות שעברו בפאב, בבירה ובאווירה.
הבוקר (שלישי) בתרל"ח פרסמו הודעה ברשת החברתית ללקוחותיהם שבה נכתב:
" לקוחות אהובים שלנו!
כמו שכולנו כבר יודעים, הקורונה השפיעה על כולנו ברמה הפרטית וגם ברמה הכללית.
לצערנו התקופה הזאת לא פסחה על הבית השני שלנו ושלכם ואחרי לבטים וניסיונות מרובים ובצער רב,
אנו נאלצים לסגור את התרל"ח.
תודה לכם על 7 שנים מלאות במסיבות, אוכל כשר, אלכוהול, כיף והמוווון מפיות - זכינו בכם!
מתגעגעים אליכם כבר מעכשיו,
להתראות, שלום, זה לא נגמר, זה רק הסוף."