בתאריך 10/3 במהלך חגיגות פורים בבני ברק בהן נטלו חלק מאות משתתפים, חלקם התפרע, תוך הפרת הסדר הציבורי,  גרימת נזק לניידות  משטרתיות, הפעלות כוורות זיקוקים ויידוי אבנים לעבר שוטרים בעת מילוי תפקידם.

משטרת ישראל פתחה בחקירה סמויה אשר כללה הפעלת אמצעים גלויים וסמויים והובילו הלילה (בין שני לשלישי) למעצרם של ארבעה חשודים במעשה.

החשודים ( 34 פתח תקווה, 30 בני ברק, 32 ראש העין, 16 מרכז הארץ) הובאו לחקירה בתחנה המשטרה.

במהלך החיפוש בבית החשודים, ע"פ צו שהוצא,  אותרו סמים מסוג מריחואנה שלא לצריכה  עצמית, 2 אקדחי אוויר, מכשיר משבש תדרים ונפצים.

 2 חשודות נוספות עוכבו לתחנה ( 20, 40; בני ברק).

החקירה נמשכת

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לאכוף את החוק ותגלה אפס סובלנות כלפי  מי שיפר את החוק. חקירת האירועים תימשך"