הלילה (בין שבת לראשון) בין השעות 02:00 ו-04:00 פרצו שריפות בבתי הדין הרבניים ברחבי הארץ ובהם בבית הדין שברחוב שפיגל בפתח תקווה.
מחקירת כיבוי אש עולה כי אלמונים הגיעו לבית הדין הרבני בפתח תקווה והשליכו סמרטוטים בוערים לאחד מהמשרדים. המתזים פעלו והצליחו למנוע את התפשטות השריפה ולאחר מכן לוחמי כיבוי האש השתלטו על השריפה.
באותה שעה דווחו על הצתות בבתי הדין הרבניים בתל אביב, באשדוד ובמועצה הדתית בכפר סבא, גם כן על ידי סמרטוטים ספוגים בחומר דליק שהושלכו למבנים.
מהמשטרה נמסר: "במהלך הלילה התקבלו במשטרת ישראל מספר דיווחים אודות אירועי גרימת נזק וניסיונות הצתה במבנים המשמשים מועצות דתיות ברחבי הארץ, בהן כפר סבא, פתח תקווה, תל אביב ואשדוד.
בעקבות האירועים נגרמו נזקים נקודתיים לרכוש. אין נפגעים בנפש.
החקירה הוטלה על היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433."