היום (חמישי) נפגש ראש העירייה רמי גרינברג עם סמ"ר בר יחיא מחיל הנדסה קרבית, החייל הפתח תקוואי שקיבל ביום העצמאות האחרון תעודת הצטיינות ממפקד אוגדת עזה.

סמ"ר יחיא סיפר לראש העיר על תפקידו המאתגר ועל תחושת השליחות המלווה אותו בפעילות השוטפת. עוד סיפר חוויות מהשירות באוגדת עזה ועל המשפחתיות והחברות העזה הקיימת בין החיילים בפלוגה.

ראש העיר רמי גרינברג שיתף את סמ"ר יחיא מחוויותיו בצבא ואמר בסיום המפגש כי בר הוא חייל מרשים, מלח הארץ!:
"שמחתי לפגוש את סמ"ר בר יחיא ולשמוע ממנו כי הוא עושה שירות משמעותי וחשוב. מרגש לראות את הדור הצעיר חדור מטרה ונחוש לעמוד במשימות להגנה על מדינת ישראל."