לרגל ל"ג בעומר סיירה שיירה ענקית של מתנדבי איחוד הצלה מסניף פתח תקווה עם רכב מוזיקה מיוחד בליווי משטרת פתח תקווה ברחבי העיר. 

בין הארגונים שהשתתפו בשיירה נכחו מתנדבי איחוד הצלה, משטרת ישראל, כבאות והצלה, וארגון ידידים.

השיירה עברה בשכונות העיר פתח תקווה תוך שתושבי העיר יצאו בהתרגשות לשמוח להנות ולהריע ולהצדיע לכוחות הביטחון. 

במהלך המסע עברה השיירה על יד בית החולים בילינסון בעיר, כדי להצדיע לעובדי ומתנדבי בית החולים העומדים בחזית המאבק בנגיף הקורונה. 

אבי מיארה - ראש סניף פתח תקווה של איחוד הצלה מסר "אני רוצה להודות בראש ובראשונה לראש העיר מר רמי גרינברג ולמ"מ ראש העיר יו"ר אגף החירום והביטחון הרב אוריאל בוסו על תמיכתם ועזרתם בדאגה יחד למען התושבים. כמו כן נוקיר תודה לכלל ארגוני החירום בעיר. צוותי החירום והרפואה עושים בימים אלו עבודת קודש ממש וראויים לכל הערכה. כמו כן תודה רבה לידיד איחוד הצלה, מ"מ מת"ח  משטרת פ"ת רפ"ק שי גז על נכונותו לשיתוף הפעולה בכל מקום ובכל זמן, לקצין אג"מ רפ"ק טל נחיאסי לקמב"צ  פקד גלעד קראווני, לקצין התנועה  פקד יוני דינקו ושוטריו על הסיוע בהובלת השירה. לסמת"ח כב"א טפסר משנה אלון שבתאי למנהלי ארגון ידידים סניף פתח תקווה קובי טמיר ושמריה אבא שאול.

מושיקו מוסקוביץ' - מנהל אגף מבצעים של איחוד הצלה מסר "שיתוף הפעולה של איחוד הצלה עם כלל כוחות הביטחון, משטרת ישראל וכב"א עובדים בשיתוף פעולה מלא בכל ימות השנה. הדבר בא היום לידי ביטוי בסדר המופתי ששרר בתהלוכה, הערבות וההערכה ההדדית בין הארגונים ניכרה היטב. מעל הכל... התחושה שאנו עושים טוב לתושבים, תרועות העידוד והשמחה ברחובות נותנים לנו את הכח להיות בכל מקום שיעשה טוב לאנשים".

שי גרין - אחראי תחבורה ובטיחות של איחוד הצלה סניף פתח תקווה מסר "התגובות על התהלוכה הגיעו מיד, תושבי העיר יצאו בהמוניהם למרפסות ולרחובות, נהנו מהמוזיקה, ומהתהלוכה המיוחדת, בשיגרת ל"ג בעומר בשנה חריגה זו, אנו מודים לצוותים הרבים שהשתתפו והעלו את מורל ושמחת תושבי העיר פתח תקווה.