שני מקרים טרגים אירעו היום (שלישי) בעיר.

ברחוב בגין שבשכונת הדר גנים, צעיר בן 20 קפץ אל מותו מהקומה ה-9 בבניין.


ברחוב מקס ברוד במרכז העיר, סמוך לשוק נמצא עובד זר  בן 35 אשר שם קץ לחייו בתלייה בשבוע שעבר ונמצא מספר ימים לאחר מכן.

הישמרו לנפשותיכם