בשבוע שעבר בישיבת מועצת העיר שהתקיימה באיצטדיון המושבה, לאור ההנחיות של משרד הבריאות המאפשרות התקהלות של עד 50 איש במרחב הפתוח, ראש העיר רמי גרינברג, הביא לאישור מועצת העיר, את אישור הסמכתם של 32 עובדי העירייה למפקחים אשר יסייעו לאכוף את התקנות לשעת חירום בהתמודדות הרשות מול נגיף הקורונה.

בין היתר, הפקחים יוסמכו לאכוף את בידודי הבית וההוראות השונות שקובעת המדינה בנושא.

ראש העיר רמי גרינברג: "כפי שניתן לראות מהמדדים השונים שמשרד הבריאות מפרסם, פתח תקוה נמצאת במקום טוב. על אף החזרה המדורגת, ככל שנמשיך להקפיד לשמור על ההנחיות כך נוכל לשמור על מקומנו במדדים ואף לשפר אותם לכדי עצירת המגיפה."