הבוקר (ראשון) בשעה 09:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על אישה שנמצאה מחוסרת הכרה בשטח פתוח ברחוב פנחס מאירי בפתח תקווה.

פראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה מדווחים על אישה כבת 75 ללא סימני חיים וקובעים את מותה.

שלומי קוריץ ואלן מלכה חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "לאחר שעות של חיפושים בסיוע חובשים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה, אותרה הגברת כשהיא ללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותה בזירת האירוע".

לפי המשטרה הרקע לאירוע אינו פלילי והנסיבות נבדקות.

ההערכות כרגע הן שהמנוחה שמה קץ לחייה.
נדווח עם קבלת פרטים נוספים.