גמלאים רבים בפתח תקווה וברחבי הארץ משוועים לנשום אוויר צלול, היות ומתחילת משבר הקורונה, לאור הנחיות משבר הקרונה, הם מסוגרים בביתם. רבים מהגמלאים חשים תחושות של מחנק, בדידות ועצבות.
לאור זאת ולאור העובדה שמשרד הבריאות פרסם שורה של הקלות, הוחלט לפתוח את הגינות הציבוריות בעיר לרווחת הגמלאים כדי שיוכלו להתאוורר ולנשום אוויר צח.
הגינות יהיו פתוחות בין השעות 10:00 - 08:00.
בעירייה מבקשים מהגמלאים להקפיד על הוראות משרד הבריאות, לחבוש מסכה בעת היציאה ולשמור על הנחיות משרד הבריאות.