על פי נתוני משרד הבריאות, מספר החולים בפתח תקווה חצה הבוקר (רביעי) את 200 החולים.

בפתח תקווה ישנם 218 חולים בנגיף הקורונה.
מדובר ביחס של  87 חולים ל-100,000.
ביום חמישי דיווחנו כי מספר החולים עומד על 191 חולים ומאז חלה התווספו 19 חולים.

הבשורות הטובות הן כי 29 תושבי פתח תקווה החלימו מהמחלה.

4,774 מתושבי העיר עברו בדיקות לגילוי קורונה.

268 תושבים נמצאים בבידוד ביתי.